»

Sunday, October 28, 2007

Aku Mau


Kau boleh acuhkan diriku
Dan anggap ku tak ada
Tapi takkan merubah perasaanku
Kepadamu

Kuyakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi
Kujanjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku

Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu

4 comments:

merpati said...

Hy dean..

Ermm..lirik lgu ne sungguh bermkna..btw d tju kn buat sapa ne?hehehe...
Dh ada dua lgu ne..yg dean simpan.N yg blum dean jwp soalan jiah 2..hehehe...



merpati1905

Lina said...

Erm......aku mmg suka lagu ni.bahagia je rase bila dgr...actually aku mmg suka sebab lagu ni mcm kita mencintai seorg itu dgn seikhlas ati.......tapi same cam merpati aku curious ni.lagu ni utk future gf ko ke ..hahahahaha.sori aku melawak je!!!

Unknown said...

Merpati:

Iya ke lirik ini sungguh bermakna? Ermmm...Setiap lagu kalau dijiwai pasti bermakna...Hehehe..Sungguhpun nda kena mengena..Hihihi..

Lagu apa lagi satu tu? Ermm...Nda ingat la...:P

Azlina:

Bukan ke sume lagu jiwang karat ko minat...Hehehehe...Apa yang dicurious sangat tuh...Bukannya penting pun....Hahahaha...:P

Btw, aku memang minat lagu ni bila dengar buat pertama kalinya...Besh!!!!!!!! :d

Lina said...

hahaha..eh.....bkn semua agu jiwang karat ar, lagu2 lain ade gak yg aku tak suka...aku terdgr first time lagu ni dlm keta otw gi keje mcm bahagia je lagu ni..........itu je.....terus aku dunload lagu ni, dah tau dah nak dunload camane...tak perlukan khidmat ko dah.hahahahaha........nak tggu ko antar lagu2 yg aku request berkulat br nak antar!!!!hahahahah.....